czwartek, 17 lutego 2011

Szary papier wyzwanie w Lemonade


Dopadła mnie angina, usnąć z drutem kolczastym w gardle nie jest łatwo, snułam się dziś w nocy jak potępiona dusza i nie wytrzymałam musiałam zając czymś ręce i umysł. Efekt powyżej kartka na wyzwanie http://lemonadechallenges.blogspot.com/
Wytyczne : wykorzystać szary papier i stemple lub papier z Lemonade. Bardzo lubię szary papier mimo, że szary dodaje szlachetności pracy. Połączyłam go z papierem czerpanym i oliwkową aksamitka czyli pobawiłam się też fakturami. Środek kwiatka to moje ostatnie pasmanteryjne odkrycie. Stempel z LemonadeNie dajcie się bakteriom i wirusom w oczekiwaniu na wiosnę.

Posted by Picasa

7 komentarzy:

  1. ŚLICZNA KARTKA !!! Zdrówka życzę i Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo mi się podoba!!!
    Lubię szary papier jako tworzywo.
    Życzę jak najszybszego pozbycia się drutu kolczastego z gardła;-)
    Pozdrawiam przedwiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowij Kochana jak najszybciej! Choroba nie przeszkadza Ci w tworzeniu, ale zdecydowanie przyjemniej bez niej!
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za życzenia powrotu do zdrowia, zaczynam tracić głos ale na szczęście ręce i oczy mam sprawne :)Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladna, czy jenda z warstw jest plotno (takie przygotowane do haftu krzyzykowego)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu to jest papier czerpany, kurs na papier znajdziesz u mnie na blogu. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurs już znalazlam, na pewno wybrubuje :)

    OdpowiedzUsuń