środa, 2 maja 2012

Florystycznie









 Od marca prowadzę zajęcia w ramach Uniwersytetu Trzeciego Wieku  i czasu na swoje działania mam mało ale za to satysfakcji ze spotkań z Paniami duuużo. (Teraz już wiecie skąd moje zaniedbanie bloga )
W zeszłym tygodniu dwie grupy Pań  pracowały pod moim kierunkiem nad wiosennymi kompozycjami. Mnóstwo  energii, kreatywności to był niesamowity dzień.
Za tydzień robimy broszki, a potem wakacje na Uniwersytecie :), nie w moim warsztacie.
Rzodkiewkowo - brokułowa kompozycja powstała z myślą o prezentacji na zajęciach niestety nie doczekała, została pożarta przy śniadaniu. Wszystkie elementy roślinne umieściłam w gąbce florystycznej, rzodkiewki, cebulki i brokuł umocowałam przy pomocy wykałaczek między liście kaliny i orlików. Gąbka wylądowała w puszce po tuńczyku, tuńczyk w paście twarogowej :) 
 Miłego dnia

2 komentarze:

  1. Fajna kompozycja. Miło przychodzić na takie zajęcia)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mnie jest bardzo dobrze, a szczególnie kiedy mogę zarazić się entuzjazmem i energią do działania innych :)

    OdpowiedzUsuń