piątek, 21 września 2012

Cyfry i spacer

Jak dobrze pospacerować z przyjacielem, słoneczko ogrzewało leniwie łąkę, a my grzaliśmy się w jego promieniach. 
Wczoraj zrobiłam kartkę na osiemnaste urodziny. Znam dziewczynę, która ją dostanie i wiem, że za słodkościami w postaci kwiatków, koronek i rameczek nie przepada. Mama, która kartkę zamówiła jeszcze jej nie widziała i nie wiem czy się spodoba mamie. Ciekawa jestem też reakcji córki. Mam jeszcze zamiar dorobić do kartki art journal niech młodzież zacznie twórczo działać.
A oto ona

Przyznam, że zadanie z kartką ułatwiło mi wyzwanie w scrapki.pl. Tematem wyzwania są cyfry więc motyw z rokiem urodzenia i osiemnastką świetnie mi pasował tak więc zgłaszam ją do wyzwania.
Dobrze popracować znów z papierem.


2 komentarze:

  1. byłabym w osiemnastym niebie dostając taką karcioszkę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki mam nadzieję na taki entuzjazm obdarowanej :)Dziękuję za wizytę u mnie

    OdpowiedzUsuń