poniedziałek, 24 września 2012

Jesień idzie


Jesień idzie czyli dwa w jednym. Oczywiście mam na myśli dwa wyzwania.
 Pierwsze w Carft Artwork Jesienne inchies,
 drugie w UHK Gallery zatytułowane Lecą liście z drzew.
Po kolei więc najpierw inchies czyli mała forma ( oj mała), pierwszy raz robiłam inchies, i jak je robiłam to już wiedziałam, że inchies w moim wydaniu samotnie żyć nie może i oprawę mieć powinno. 
Dostało więc w postaci wpisu do Art Journala i stało się jego częścią. Właśnie ten wpis postanowiłam zgłosić do wyzwania UHK Gallery


Strony Art journala zgłaszane do wyzwania UHK Gallery





Lubię jesień za jej magiczne światło, za zamglone poranki i niebo szaro- niebieskie.
Lubię ją też za śliwki i jabłka, za kolory i jeszcze za ...
O tym przy kolejnych wpisach. Ciekawa jestem za co Wy lubicie jesień ?


2 komentarze: