niedziela, 5 września 2010

Moje pierwsze Candy i Lubię ...

Dzięki tej zabawie po raz kolejny zdałam sobie sprawę z tego, że to drobiazgi tworzą ważną całość.
Napisałam o dziesięciu rzeczach które lubię a potem okazało się, że jest ich znacznie więcej.
By wziąć udział w zabawie trzeba spełnić trzy warunki:
Pierwszy napisać na swoim blogu kto mnie do niej zaprosił, zrobiła to  Paszczata.
Drugi napisać o dziesięciu rzeczach, które lubię
Lubię:
1 Poranki pachnące kawą i ciszę która im towarzyszy.
2 Wiosenne słońce, zapach hiacyntów i jabłoni.
3  Czytać książki (np.  Wisława Szymborska ,Jose Saramago, Jonathan Caroll, Marek Krajewski)
4 Słuchać muzykę ( np. Gothan  Project, Nora Jones, muzyka filmowa np. Hans Zimmer)
5 Oglądać filmy ( np. Woody Allena)
6 Zapach chleba, cynamonu. Lubię pierniki, szarlotkę i ciasto drożdżowe i pesto
7 Ołowiane chmury jesienią i mgły nad łąkami.
8 Długie rozmowy i wino
9 Drobiazgi i wspomnienia o bliskich których już ze mną nie ma ale pozostają w mojej pamięci dzięki zapachom i smakom
10 Jazdę na rowerze, góry w których zapiera mi oddech i morze które obmywa mi stopy.

I jeszcze wiele innych rzeczy.

Teraz będzie najtrudniej muszę zaprosić do zabawy dziesięć osób.Na waszych blogach zabawa trwa w najlepsze więc już wiem co lubicie pomyślałam więc,  że do zabawy zaproszę kogoś w realu.
 " Nie blogerki" Alina i Beata  podzieliły się za mną tym co lubią. Zrobiły to z uśmiechem na twarzy, jutro mam zamiar kontynuować blogową zabawę . Wybacz Paszczata, że wybrałam taką formę w zamian za to proponuję moje pierwsze Candy. Przyznam, że mam tremę.
Zasady wszyscy dobrze znacie. Napiszcie o moim Candy na swoich blogach i zostawcie komentarz pod tym postem. Co do wylosowania? Trzy filcowe broszki. Candy trwa do końca września. 1 października losowanie.

38 komentarzy:

  1. Wspaniałe candy:)Oczywiście wstawiam się jako pierwsza::)
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne broszki!!! ustawiam się w kolejce !!!
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukierasy marzenie!!
    Wiesz to ja zaczne podskakiwać od dzisiaj ze swoim losem .A nóż pomogłabym losowi.Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  4. jako fanka filco-broszek też chętnie stanę w kolejce po takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy broszki piękne, zgłaszam się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja do kolejeczki!Piękne brochy i to co tworzysz!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuję się z wielką przyjemnością, pięknie filcujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te Twoje broszki.Z checia sie zapisuje i zapraszam do sibie:)
    http://tygrysieoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie przegapię takiej okazji i się zapiszę!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne broszki, więc ustawiam się w kolejce ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry Wieczór

    Filcowe bukiety dla każdej kobiety.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne broszki :), chętnie o nie "powalczę" :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chciałabym wygrać taką piękną broszkę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnoscia poczekam na losowanie! Sliczne sa te broszki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje się:)
    http://pracowniaalaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też do kolejki. i zapraszam na moje candy: www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Broszki przepiękne :) może coś mi się dostanie :)?
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuje się- jako miłośnik i wytrwórca również broszek wszelakich:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. straszliwie mi się takie filcowe kwiaty podobają więc w kolejce grzecznie po nie staję

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne broszki.Od dłuższego czasu podobają mi się filcowe kwiaty,a jesień to dla nich idealna pora roku.
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Co prawda nie mam bloga, ale może akurat;)
    Broszki są piękne;)
    Pozdrawiam- zoffka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Broszeczki przecudne !!!
    Chętnie stanę do kolejki ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne, więc nie może mnie tu zabraknąć:)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się nie zgłosić :)
    Pozdrowienia,
    Ola.
    nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jak one pięknie wyglądałyby na moim płaszczu...:):):)
    sosna-jeszcze31.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona Twoim cukierkiem :) dlatego zapisuję się od razu :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    http://kolczykowokwiatowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne!!!!!!!!!!
    i do płaszcza i do czapki i do wszystkiego ...
    zapisuję się.
    info juz na pasku

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością na Twoje piękne broszki. Kocham filcowe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Broszki śliczne,a czapki są cudniaste - ja próbowałam filcowania i skończyło się złamaniami igieł...pozdrawiam
    http://askowaodskocznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Broszki na jesienne dni do szala - idealne rozwiązanie - jeszcze lepiej jest gdy są tak piękne jak te Twoje :)

    Pozdrawiam i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne broszki :) W sam raz na jesień :) Z przyjemnością się zapiszę :)
    Info w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  33. O jak ja marze o takie broszce!!! Moze sie uda wygrac!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie śliczne broszki, to ja też się ustawiam w kolejce http://dysiaczek.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne broszki! mam nadzieję, że zdążyłam?
    o takich marzę od dawna!
    info juz u siebie umieściłam... a bloga zaraz dodam do obserwowanych, bo masz tu cuda!

    OdpowiedzUsuń