sobota, 14 marca 2009

Wywoływanie wiosny


Ja również postanowiłam dołączyć do wiosennego wywoływania wiosny . Dziewczyny z Naszego uroczyska z okazji swoich trzecich urodzin ogłosiły konkurs na wiosenną kartkę , postanowiłam dołączyć do wywoływania wiosny.Warunkiem udziału w konkursie jest nie publikowanie swojej pracy na blogu lub forum.Dla tego pracę konkursową pokażę po ogłoszeniu wyników konkursu.Tremę mam wielką
http://naszeuroczysko.blogspot.com/2009/02/rocznicowo-wyzwaniowy-konkurs.html

2 komentarze:

  1. Poznałam Pani kartkę pani Olgo !!!
    Jest śliczna !!!
    Kiedy będą wyniki ???
    P.S.
    Trzymam za panią kciuki !! POWODZENIA !! Mam nadzieję ze pani wygra !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu dziękuję za uznanie .wyniki poznam w sobotę.Przyznam ,że mam tremę.

    OdpowiedzUsuń