czwartek, 14 lipca 2011

Identyfikator


Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe we Wrocławiu już za mną. Uczestniczyłam w dwóch warsztatach. U Calisty uczyłam się haftu koralikowego, a u Wolfann  ściegu koptyjskiego. No i wsiąkłam nie mogę przerwać skaczę jak konik polny pomiędzy wisiorami, a notesami. Wiem powinnam skupić się na jednym ale nie mogę.Jak wyjdzie mi coś sensownego to oczywiście się pochwalę. Pokażę również co zrobiłam u dziewczyn na warsztatach, a na razie identyfikator, który zrobiłam na DLWC. Podobał się uczestniczkom warsztatów i w związku z tym dostałam piękne nagrody od organizatorek, które wykorzystam oczywiście w swoich pracach. Obiecuję pokazać jak tylko dopadnę aparat. Miłego wieczoru a ja zabieram się do pracy :)

6 komentarzy:

  1. Też bym Ci dała nagrodę z ataki identyfikator :)))) Czekamy na efekty :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki , bardzo mi miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowy,zasłużone nagrody!Czekamy na dalsze projekty.Pozdrawiam i do zobaczenia.Życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cie rozumiem, bo rowniez marzy mi sie probowanie nowych technik. Szlifuj nowe umiejetnosci i koniecnzie pochwal sie efektami:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki, miło mi ,że zaglądacie do mnie i jeszcze do tego podoba Wam sie to co robię :)

    OdpowiedzUsuń