sobota, 29 czerwca 2013

Podziękowania

Na koniec roku szkolnego kartka z podziękowaniami i na początek wakacji kolczyki czyli robię to co lubię, pracuję z papierem i kamyczkami.  
Kartka z papierów które przywiozłam ze Szczecina odwiedzając Centrum hobbystyczne Piątek trzynastego
Kolczyki zrobiłam z muszli szarej, labradorytu, który wciąż mnie zachwyca i agatów. Wszystko to z mosiężnymi dodatkami bo jak się okazuje tylko te mnie nie uczulają.To też łupy szczecińskie.
No i jeszcze wspomnienie urlopu :) Ależ mi było cudnie. Czytanie i szum morza ekstra.

Miałam Was zapytać czy też tak macie: czytam książkę i ta mnie tak wciąga, że przestać nie mogę ale żal wielki się z nią rozstawać więc przeciągam czytanie, celebruję, ciesze się każdym słowem i już wiem ,że zostanie we mnie ta opowieść na bardzo długo i będę o niej mówić wszystkim których lubię. Zatem Panie, Panowie oto ona 
 Jaume Cabre  "Wyznaję"



A teraz moje prace 





Wspomnienie urlopu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz