sobota, 18 kwietnia 2015

Problem z blogerem

 Od wczoraj gdy wpisuję  w przeglądarkę  adres mojego bloga to jestem przekierowywana do chińskiej przeglądarki baidu i niestety nie wyświetla się mój blog. Szukam rozwiązań w sieci i niestety nic z tego, bez efektów.
Wiem,że nie jest to problem z wirusem bo tak dzieje się również wtedy gdy korzystam z innych komputerów.Systematycznie skanuję komputer antywirusami.
 Problemu nie ma gdy wchodzę na stronę mojwarsztat.blogspot.com używając telefonu.
Może ktoś pomoże mi rozwiązać problem. Oby Was ta plaga ominęła.
Do zobaczenia mam nadzieję wkrótce 

8 komentarzy:

  1. mam dokładnie to samo i niestety na telefonie również :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skibi czy zastosowałaś rozwiązanie które znalazła Joanna. Daj znać czy działa

      Usuń
  2. Dziewczyny pisaly o tym na FB.
    Na blogu jest gdzies darmowy licznik wyswietlen. Nalezy go usunac bo jest zawirusowany. Zaraz poszukam wpis na FB i dokladniej napisze. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuje: już wiem co! licznik na blogu jest zainfekowany (ze strony darmowestatystyki.com). Trzeba go usunąć.

      Usuń
    2. Cd cytatu: w panelu nawigacyjnym, układ i tam usuwa z odpowiednie okienko z licznikiem darmowe statystyki.

      Usuń
  3. Joanno bardzo dziękuję, usunęłam wszystkie możliwe statystyki i problem wciąż jest. Przekopuję sieć w poszukiwaniu rozwiązania i będę wdzięczna jeśli jeśli będziesz mogła wspierać mnie w tym wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To działa teraz mnie olśniło nie usunęłam licznika z bloga firmowego którym się również zajmuję. Joanno jesteś wielka bardzo Ci dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałąm ten sam problem i też usunęłąm licznik:) Dobrze,że się udało odzyskac dostęp:)

    OdpowiedzUsuń