środa, 30 września 2015

Praca i odpoczynek

Początek września był bardzo pracowity, przygotowania do Święta Wina zawsze mocno mnie zajmują. Tym razem oprócz prac robionych na kiermasz, przygotowywałam  wystawę
 " Sztuka zręcznych rąk". Wystawa  dla mnie ważna ponieważ jest to pierwsza tak duża prezentacja prac  dziewiętnastu niezwykle utalentowanych Pań, które uczestniczą w warsztatach rękodzieła prowadzonych przeze mnie w Domu Kultury w Środzie Śląskiej. Wystawa ma miejsce w Muzeum Regionalnym w Środzie Śląskiej i można ją tam oglądać do końca października. Jeśli więc będziecie na Dolnym Śląsku to zapraszam do Muzeum.
Mam nadzieję, że kolaż  Was do tego zachęci.
Aktualizacja  :) wystawa będzie prezentowana do końca roku 2015 :))))))






Po pracy należy wypocząć tak więc wyruszyliśmy nad Bałtyk  i było cudnie. Cicho, słonecznie, pięknie i oczywiście koralikowo. Ale o tym w następnym poście.



2 komentarze:

  1. Wspaniale się ogląda, jak ja uwielbiam takie klimaty; zarówno te twórcze jak i te w czasie wolnym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zapraszam do oglądania na żywo :)

    OdpowiedzUsuń