niedziela, 16 października 2016

Naszyjnik i lampiony

Szaro, jesiennie mam  nadzieję rozświetlić trochę ponure dni lampionami. Co jest  potrzebne by je zrobić: przezroczyste szklaneczki, farba efekt szronu, stemple i tusz permanentny. To wszystko.



Dekoracje domowe zaprezentowane teraz pora na biżuterię.
 Naszyjnik ze sznura, który sama zrobiłam, jestem z niego bardzo dumna. Pokazywałam go w poprzednim poście, kawałki posłużyły mi za uchwyty w skrzynkach. Połączyłam lniany sznur z miedzianymi dodatkami i lawą wulkaniczną. Surowy - taki miał być.






3 komentarze:

  1. Lampiony wyglądają przepięknie, idealnie jesiennie. :D Naszyjnik jest bardzo ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, u w moim warsztatcie dziękuję za komentarz. NAmawiam do zrobienia podobnych Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampiony piękne, a sznur-naszyjnik cudo! Uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń