niedziela, 28 czerwca 2009

Vicky Cristina Barcelona

Posted by Picasa
Dużo się wydarzyło w minionym tygodniu dla tego na blogu była mała przerwa.
Byłam na koncercie Giulia y los Tellarini , ich piosenka Barcelona była motywem przewodnim w filmie Woody Allena "Vicki Cristina Barcelona".Jak zwykle najpierw zachwyciła mnie muzyka ,a wczoraj obejrzałam film i mam ochotę obejrzeć go kolejny raz. Chętnie porozmawiam o filmie przy dobrym winie słuchając muzyki z filmu.Zapraszam .Zapomniałam dodać - na zdjęciu kolejne kolczyki i te zostaną na pewno u mnie.Lubię jak kołyszą się gdy idę.

3 komentarze:

  1. Depczę Ci Olga po piętach,bo słucham muzyki od Ciebie i poszłam na film, na którym Ty już oczywiście siedziałaś pierwsza na widowni.
    Na film poszłam głównie ze wzgędu na Penelopę Crouze a zachwyciła mnie Hiszpania w tle.
    Kolczyki juz rozdaję moim dziewczynom. Ela A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że Cię spotkałam.
    Dziś muzycznie dzień z Vicki , Cristina ,Barcelona
    z Hiszpanią Allena .Mnie też zachwyciła.
    Zaintrygowały mnie bohaterki , a Penelope Crouze
    zachwycająca.
    Javier Bardem też świetny ,doskonale się uzupełniali.Film dodaję do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! piszę się na to wino, i rozmowy. Film zachwycający, bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń