piątek, 8 lutego 2013

Porządki

W Szufladzie kolejne wyzwanie którego jestem autorką, tym razem wyzwanie trwa cały miesiąc więc czasu jest troszkę.
 „Otwórz Szufladę” to cykliczne wyzwania „Szuflady” ogłaszane co miesiąc. Tym razem w lutym otwieramy szuflady i robimy w nich porządki.
Dajcie nowe mieszkania szydełkom, koralikom, guzikom papierom, wstążkom itp
.Ja potrzebowałam uporządkować stemple i wymyśliłam  segregator bo przeszukiwanie pudełka w którym sobie leżakowały było męczące.
Tak prezentuje się mój nowy segregator.





Okładki zrobiłam z opakowania  po butach, wnętrze to koperty na płyty cd dostępne w każdym sklepie papierniczym, spięłam to wszystko kółeczkami do albumów. Najwięcej radości dawało oczywiście ozdabianie okładek i potem radość z układania stempli.
Ciekawe co przyjdzie Wam do głowy by zaprowadzić porządek w szufladach.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam klimat Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mak dzięki za wizytę, podziwiam nową szatę Twojego bloga. Super jest, sama zaczęłam rozmyslać nad zmianą swojej szaty :)

      Usuń