wtorek, 15 października 2013

Bransoletka i o skarbie

Czarno- złota bransoletka to praca, którą zgłaszam na kolejne wyzwanie w Kreatywnym Kufrze.


Koraliki których użyłam do zrobienia bransoletki to: Toho 8 , 11 i miedziane wykończenia, prosto tak jak lubię.

Mam dla Was coś jeszcze, jakiś czas temu miałam w rękach sakarb, ten skarb to zbiór czasopism "Ja to zrobię "wydanych  w latach 1933-1938. Kilka fotek z zawartością przedstawiam poniżej . Przeczytajcie koniecznie tekst na drugiej fotce. Obiecuję kolejne zdjęcia i aż mi dziób się mocno uśmiecha bo przecież w kwestii robótkowej niby idziemy do przodu, nowe techniki, materiały pomysły ale wciąż chodzi o to samo by z przyjemnością w fajnym towarzystwie spędzić czas, by zmieniać coś wokół siebie. Kiedyś Panie  mówiły  komplety dziś spotykamy się na warsztatach.
 No i jeszcze coś mam zamiar skorzystać z kilku pomysłów zamieszczonych w tych pismach :) może też chcecie ?
Ach i jeszcze ważna sprawa kim była Jadwiga z Radomyskich Nałęcz- Korzeniowska ?
Przeszukuję internet może coś znajdę.










3 komentarze:

  1. Śliczny ten komplet, bardzo ładnie wygląda to zestawienie kolorów. A gazetka faktycznie warta przeczytania i zachowania na pamiątkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory bransoletki - powodzenia. A kwiaty nadal są modne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna ta gazetka!
    Prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń