niedziela, 22 stycznia 2012

Broszki






Weekend spędziliśmy w Gdańsku, cel mieliśmy wytyczony jakiś czas temu. Moje marzenie się spełniło właśnie wczoraj obejrzałam na żywo występ Cirque du Soleil. Usta miałam otwarte przez cały spektakl z zachwytu, radości, podziwu. Warto było spędzić dwie noce w pociągu, jeszcze nie mogę ochłonąć.
Zdjęcia z prób można zobaczyć tutaj, albo tutaj poczytać lub obejrzeć fragmenty z przedstawień.
Broszki zrobiłam w zeszłym tygodniu, połączyłam filc z ćwiekami. Ale co tam broszki :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne broszki, mają ciekawe tło :) Gratuluję udanej wizyty w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszki swietne! Bardzo pomyslowa forma,swietna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję, Wasze odwiedziny i komentarze są dla mnie bardzo ważne:)

      Usuń
  4. Fajne broszki. Oryginalne. Jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń