piątek, 18 lipca 2014

Biżuteryjnie

Kilka naszyjników z super duo, ceramiką, lawą i agatem.
wszystko to na miedzianych łańcuszkach i z miedzianymi przekładkami. 
Kulki zrobiłam wg kursu Jeny  http://jenabdc.blogspot.com/








Wyplatam z koralików i czytam.
 Teraz Jonasa Jonasona "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął", bawię się doskonale i Wam również polecam tę książkę.

Okładka książki Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął

Jestem pewna,że polubicie głównego bohatera od pierwszych stron tej książki. Świetna lektura na wakacyjne dni.

6 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje kulki! Zaintrygowały mnie, bo są zrobione z super duo, tak? Trochę zrobiłam kuleczek, ale takich jeszcze nie. Czy szyjesz je peyotem? Od ilu koralików zaczynasz, bo z pewnością trzeba ich mniej niż np. Toho 11o. Chetnie zrobiłabym sobie taką. Tylko nie wiem jak sie do niej zabrać:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje, skorzystałam z kursu Jeny dostępny jest na jej stronie
    http://jenabdc.blogspot.com/
    Powodzenia w koralikowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisiory rewelacyjne. Kurs bardzo przydany. Na książkę też się może kiedyś skusze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! zapraszamy do sprzedaży na mimade.pl

    OdpowiedzUsuń


  5. Feel free to visit my webpage: consumer debt counseling

    OdpowiedzUsuń